Even gekeken wat er tijdens een stream gebeurt
Tijdens een korte pauze klikte ik door naar een pagina zoals https://xxxbabes4u.com/ en bleef daar toch wat langer hangen dan gepland 🙂 Ik opende meteen een lopende stream om te zien wat er gaande was en merkte dat er op dat moment al vrij veel gebeurde. Daarna heb ik nog een paar andere dingen geopend die erbij stonden, gewoon om een beter beeld te krijgen. Je ziet dat er verschillende fragmenten en video’s beschikbaar zijn naast die live sessies. Alles lijkt gericht op een volwassen publiek, maar het wordt niet zwaar uitgelegd of benoemd. Je kijkt gewoon wat er op dat moment zichtbaar is en gaat van daaruit verder. Gebeurt het bij jullie ook dat je zo blijft hangen zonder het echt te plannen???????????
10 vues

Bij mij ging het een keer ongeveer zo toen ik ook wat langer bleef kijken dan verwacht 🙂 Ik begon toen met een video en ging daarna pas naar een stream om te zien hoe dat zich verschilt. Het viel op dat er genoeg materiaal staat om niet meteen weg te klikken. Je ziet dat er meerdere fragmenten klaarstaan die je één voor één kunt openen. Daardoor krijg je vrij snel een idee van wat er allemaal geplaatst wordt. Het voelt niet beperkt tot één soort inhoud, maar meer als een combinatie.